Waar is de open dag ?

langs de Zuid-Willemsvaart bij de Sluishoek, net voorbij de afslag naar de Pastoor Clercxstraat in Zijtaart.

Wanneer?
Zaterdag, 24 maart 2024.van 10.30 tot 14.00 uur
Vervoerstip: Kom op de fiets! (Beperkte parkeergelegenheid beschikbaar).

Wat kun je verwachten?

• Een jonge club: Met iets meer dan een jaar op de teller, maar al een indrukwekkende vloot en een groeiende gemeenschap.
  • Rondleidingen: Verken ons botenhuis en het (in aanbouw zijnde) clubhuis.
  • Ontmoet de leden: Maak kennis met een deel van onze leden en instructeurs.
  • Probeer het roeien uit: Zowel op het droge op een roeimachine als op het water in een roeiboot.
  • Voor iedereen: Geen ervaring? Geen probleem! Onder begeleiding van ervaren roeiers en een deskundige coach leer je de basis van het roeien.

En als ik het leuk vind ? wat kan ik dan doen na de open dag ?

Pas op: roeien is verslavend leuk. Je wilt vast meer na je eerste keer. Schrijf je in voor onze basiscursus en leer alles over de roeitechniek, veiligheid, en hoe je zonder blessures kunt blijven roeien.

Basiscursussen 2024:

• Start in april, juni, september: Zie data hierboven voor specifieke startdata en tijden.
  • Duur: 6 weken met twee lessen per week.
  • Kosten: €100 per persoon, inclusief theorieboek.

Interesse?
Wil je deelnemen aan een basiscursus of heb je vragen? Mail naar roeien@rvdemeierij.nl met je gegevens en voorkeur voor de basiscursus. We verwelkomen je graag bij onze vereniging!