Welkom bij ons, Roeivereniging De Meierij!

Leuk dat je interesse hebt in roeien. Bij Roeivereniging De Meierij, middenin Meierijstad in Veghel, zijn we graag bezig op het water. Ook al bestaan we pas iets meer dan een jaar, we zijn nu al een gezellige club met steeds meer leden.

Iedereen is welkom Heb je nog nooit geroeid of ben je al een pro op het water? Het maakt ons niet uit. Onze instructeurs zijn er voor iedereen. Ze nemen alle tijd om je de basis bij te brengen of om je tips te geven hoe je nog beter kunt worden. Het belangrijkste is dat je een leuke dag hebt op en rond het water.

Waar vind je ons? We zitten aan de Zuid-Willemsvaart, een superplek om te roeien. Je vindt ons net buiten Zijtaart, kruising Sluishoek-past. Clercxstraat.  zie ook Contact

Zin om te roeien? Sluit je aan bij onze club en voel de vrijheid op het water. We kijken ernaar uit om je te ontmoeten. Tot snel!